Oj så gott jag sov inatt! Vaknade inte när...

mms_img51321 (MMS)

Oj så gott jag sov inatt! Vaknade inte när klockan ringde 5.30... Klockan ringde igen vid 6.10 och DÅ vaknade jag! Fick panik när jag vaknade och tittade på klockan! Shit! Bara 20 minuter att göra sig själv färdig + bägge barnen! Senast 6.30 är vi tvugna att gå till dagis om jag ska hinna i tid till jobbet när jag börjar 7. Så blev lite småhektiskt på morgonen haha. Först väcka Novah som fick skynda sig på toa och klä på sig sen in och väcka Hugo som fick ligga i min och Martins säng och dricka välling samtidigt som jag böt blöja och klädde på honom. Sen var det snabbt ner i vagnen och iväg på dagis! Blev bara 5 minuter sen till jobbet så tycker det var bra jobbat ändå! Bjuder på en bild på en pigg och glad HuliganHugo från imorse :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0