Tidig tidig morgon blev det idag! Fy katte...

mms_img13748 (MMS)

Tidig tidig morgon blev det idag! Fy katten säger jag bara! Hugo vaknade kl 3 och totalvägrade somna om. Jippie! Eller kanske inte... Han fick ny blöja och välling, men inge mer sova inte... Han bara knölade runt och var allmänt hopplös, slet i mitt hår, klättrade, sparkade, ja den vanliga visan. Två timmar senare så lyckades han ligga still tillräckligt länge för att falla i sömn igen. Han la sig så gosigt tvärs över min mage, så vi får väl ligga så tills han vaknar :-) Ganska gosigt trots allt!Känns ju som så väldans passande att han ska hålla på å tjorva så här när jag ska på utbildning inför vikariatet idag och behöver ha huvudet klart... Och hur lätt är det att försöka somna om efter 2 timmars vakenhet? Not easy at all! Måste ringa bvc idag också för att godkänna att doom hämtar journalerna på barnen och fråga om Hugos mage som varit heltjorvig senaste veckan utan förbättring. Funderar på om det är något han inte tål, men kan det börja visa sig bara pangpoff?


Kommentarer
Postat av: Vicki

Har ni flyttat nu??

Allt bra annars??



Ha det bra,Vicki

2011-06-21 @ 16:37:58
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0