Ujujuj vilken dag... Har haft första passe...

Ujujuj vilken dag... Har haft första passet på introduktionen på vikariatet jag ska gå på i sommar. Morgonen började kl 6, hade en lugn halvtimme på morgonen innan det var dags att promenera iväg. Blev en ca 20 minuters morgonpromenad, helt perfekt! Superskönt! Om man bortsåg från den tryckande hettan redan 6.30 på morgonen... Dagen har flutit på bra tycker jag. Inga större konstigheter. Det lär väl säkert ta en liten stund innan morgonrutinen sitter, men konstigt vore det ju nästan annars. Har även hunnit med 5st promenader idag sammanlagt! Skitskönt! Om man som sagt bortser från denna tryckande hetta... Flertalet gånger har den fasta personalen sagt att jag knappt kommer komma ihåg någonting alls frånn idag och vara helt slutkörd. Har hela tiden avfärdat dom och tyckt att det inte känns som någon större fara... När jag kom hem möttes jag utav en mammasjuk Hugo, så hela stunden från jag kom hem så har han varit i min famn eller närhet. Direkt jag kom hem var jag tvungen att gå på toa och då rasade hela hans värld, men när jag väl fick han att sansa sig gick vi in på hans rum och byggde med duplo och grejer. Efter en stund liggandes där på det svala golvet, lekandes med barnen, så tvärslocknade jag. När jag blv väckt för middagen så insåg jag att damerna hade rätt... Jag var och är helt mentalt slutkörd! Har nu legat i sängen från strax vid 21, minns inte sist jag la mig vid den tiden... Nä, nu blir det sova så man orkar med ett eftermiddagspass imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0