Äntligen! Efter stor längtan och mycket vä...

mms_img19981 (MMS)

Äntligen! Efter stor längtan och mycket väntan har Hugo äntligen fått ett nytt vrålåk! Har länge velat ha en ny vagn men tillfälle och rätt vagn har som aldrig dykt upp. Förrän idag. Att jag ville ha en Emmaljunga Scooter har jag varit på det klara med länge. Såg en i höstas som jag verkligen ville ha i jättefin färg men tillfället var fel... Så idag hittade jag den, vagnen jag letat efter! Först på bilden var jag jätteskeptisk mot färgen, men tänkte ge den en chans och titta på den iaf. Lyckades pruta ner den 300:- redan över telefonen om jag tog den nu ikväll... Vilket i efterhand satte stor press på mig och gav mig en släng med ångest över vad jag gett mig in på... Men väl där och jag fick se den var det kärlek vid första ögonkastet! Det var ju DEN färgen jag varit ute efter hela tiden! Och tillfället var helt rätt. Så den fick följa med oss hem! Bilden ger den ingen direkt rättvisa, den är bra mycket snyggare i verkligheten! Och jag tror den lille chauffören i vagnen kommer trivas bra! Vet iaf att den mänskliga motorn till vagnen är grymt glad över den!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ursnygg till otroligt bra pris!! Tror du får följa med om jag ska göra affärer nån gång - skäms som en hund och känner mig som en skurk när jag försöker pruta hahaha!

2011-03-15 @ 21:41:43
URL: http://humanimal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0