Ja, det är väl bara att inse... Hugo är me...

mms_img74557 (MMS)

Ja, det är väl bara att inse... Hugo är mer vild än tam, så är det bara. Det är ett under att han inte ramlar och gör illa sig mer än han gör så som han far fram! Han är alltså mer högt än lågt! Klättrar upp och ner på stolar, bord, fåtöljen, soffor, sängar, fönsterbrädor (!!!). Ja, han är verkligen överallt och klättrar! Nya han kommit på idag är att klättrar han upp på köksbordet kan han via det ta sig till sin matstol och sätta sig! Tack och lov måste väl sägas att han faktiskt kan det där med vilken ände av kroppen som ska ner först! Det behövde vi inte ens lära honom, utan de gjorde han från han började ta sig ner för saker. Minns att Novah fick vi tjata oss blåa på "rumpan först". Är så glad att jag har Novah hemma också! Hennes frivilliga hjälp att hålla ögonen på sin lillebror är ovärderlig. Min duktiga flicka!


Kommentarer
Postat av: emma

hehe det var meningen mer som ett skämtsamt inlägg men jag förmedlade det kanske inte så bra ;) jag bloggar nog mest för min egen skull faktist, eller för att vänner och bekanta ska få del av vår vardag. :) tycker bara det är kul att få feedback på det man skriver. men man kanske måste se till att vara lite mer intressant då ;) haha!



hihi han är en liten vilde hugo! känns rätt skönt ibland att william inte rör sig så mycket! :)

2011-03-24 @ 23:10:54
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

vilken underbar bild, lyser verkligen bus om hans blick =)

2011-03-26 @ 10:19:06
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0