Paltkok

Idag är det onsdag, tidigare (innan jag började krångla med vikten) så betydde onsdag paltkok! Idag hade jag noll i fantasi på mat så då åkte paltmixen fram igen och det får bli palt till middag. Tänkte först göra det åt den övriga familjen, men insåg att det verkligen var superlängesedan jag själv åt palt och eftersom jag lite halvt som halvt tagit ett break i dieten (kör så gott jag orkar, i huvudsak försöker dra ner på kolisarna) så idag tänker jag frångå det helt och äta palt till middag! Slår vad om att det är en hel del kolhydrater i palt, men vet ni vad? Det skiter jag faktiskt i idag för nu var det verkligen längesedan jag åt palt och har hållt mig undan kolhydrater så gott jag kunnat (med fria helger till och från, men ändå hållt nere på kolhydraterna) så då får jag faktiskt unna mig det en gång! Sen nästa vecka blir det nog hårdkörning om jag nu ska kunna ta mig ner till 75 innan jul.


Kommentarer
Postat av: Tova

åhhh, så gott! Älskar palt (eller kroppkakor som de heter i min värld ;)) och det vrerkligen inte igår man åt det... och lite kolhydrater måste man ju ha för att hålla glädjen uppe ;D

Kram

2010-11-10 @ 17:40:35
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0